Elände och uppladdning

Ja, eländet fortsätter för min del. Jag som hoppades på att det någon gång skulle ta slut. Är det inte dåliga värden så är det förkylning eller muskelbristning. Med andra ord så har det alltid varit något. Så har inte varit riktigt frisk sedan slutet på februari. Börjar verkligen bli trött på det här. Vill blir frisk nu så jag kan komma igång med motionering igen. Men får ta en sak i taget. 
Ovanpå detta så håller jag på att ladda om inför två kommande tävlingar. Den närmast kommande tävlingen är nu på lördag. Där blir det LC:2 och LB:1 och jag hoppas på att kunna prestera lika bra den här gången som förra gången. På förra tävlingen på hemmaplan så hade jag 67,5% i LC:2 och 65,7%. Dessa siffror hoppas jag kunna förbättra lite. Gjorde vissa missar förra gången som kostade mig lite. Men tja man lär så länge man lever. 
Så laddar upp nu genom att försöka tänka att det är bara som en repetition inför en ännu viktigare tävling nästa vecka. Nästa vecka bär det av mot Jämjö Hästsällskap med Allsvenskan division III dressyr omgång 2. Så hoppas på att jag kan få ännu bättre procent än i Snaphanarna. Å andra sidan så var det inte de bästa förutsättningarna i Snaphanarna. Blåsigt och kallt plus dåligt underlag. Men i Jämjö vet jag att det är bra underlag. Så laddar om nu gör att kunna ge järnet med laget 😃

Rowny Joy
*1998
E. Juweel K   U. Merona   Ue. Gregor
Äg. Karlskrona Lyckå RK


Kommentarer
Postat av: isasriddagbok.blogg.se

Det är ju jättefina %! :D

Svar: Tack så mycket :) Tänkte jag ska ladda upp filmer ifrån de båda ritterna :)
ullismenmyself.blogg.se

2016-05-03 @ 11:29:05
URL: http://isasriddagbok.blogg.se/
Postat av: pozyczka bez zaswiadczen

This is my first time visit at here and i am really pleassant
to read all at one place.

Svar: Hi,That is fun to hear. I will start write once a day from now on
ullismenmyself.blogg.se

2017-10-17 @ 23:08:44
URL: http://blogs.stiften.dk/gregoryrostyslavw1w

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0