Dröm eller mardröm?

Nu när jag vaknade för 40 minuter sen så hade det sin anledning. Jag vaknade att att jag hade en jätte konstig dröm. Det som jag kommer ihåg från drömmen verkar vara det som jag inte ville komma ihåg. Allt började med att jag och mamma satt vid köksbordet och åt. Sen från ingenstans så kommer det en orm. Den var verkligen inte liten den ormen. Ormen kom in ringlandes från altanen och började ta sig upp på bordet. Jag slängde mig där ifrån och for upp på diskbänken. För jag ville komma undan från den. Men nejdå det hjälpte inte alls. I stället så började ormen jaga mig enda tills pappa kommer ut i köket. Då säger mamma så här "ta bort ålen här ifrån". Pappa bara vilken ål? Sen såg han den och tog tag i den.

Det är allt jag kommer ihåg från drömmen. För mig tycker jag det var en mardröm. Men ni får gärna kommentera och tycka till här. Tror att alla skulle säga att det är en mardröm. Men visst för de som inte är rädda för ormar kanske tycker och tänker annat om drömmen. Men som jag skrev lite högre upp. Så är det en mardröm för mig.

Vi hörs nog senare under dagen. Ha det bra mina vänner och läsare. Glöm inte vara nöjd med allt som livet ger.


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0