Vilken super helg

Den här veckan har varit mer än bra. Den har varit SUPER bra med massa att erbjuda. Allt från att passa hästar till att agera fotograf. Det är inte illa att folk ber mig om att vara fotograf. Jag tror nästan jag ska satsa på att att ta fotograf jobb i framtiden. Plus att de blir nöjda med redigering och klippningen som jag gör innan jag lämnar iväg resultaten till dem. Senaste jobbet jag fick var åt eldartisten FOXFIRE. Så tog massa bilder på honom och lade ihop alla till ett bildspel med musik till. Tog även så klart bilder på FIRE ROCKO. Personligen så blev jag jätte nöjd med bildspelet. Framför allt med övergångarna mellan bilder till musiken. Men det finns alltid saker som man kan göra bättre. Fast tränar man inte på att göra såna saker så kan man inte lära sig. Dock tycker jag att jag blir bättre på det. Nu har jag även bättre kamera att ta bilder med. Jag tar inte bara bilder, jag kan även filma om så önskas. Bara att säga till när och var så får jag försöka fixa det.
 
Tanken är att jag ska försöka ladda upp bildspelet här på bloggen. Men tar lite tid innan jag har lär mig hur jag ska göra. Därför är det bra att ha kusiner som kan hjälpa en med det. Det är även min ena kusin som gjort desigen på bloggen till mig. Vilken jag tycker är kanon bra och super fin. Så du ska ha credit för den mycket fina desigen kusin. Får inte heller glömma att jag ska försöka att lägga upp bilder och filmer så ni kan se mina arbeten. Om ni vill så kan ni säga till mig så skickar jag länk på några arbeten till er. Men som sagt är tanken att jag ska försöka lägga upp dem här.
 
 
 Jag och Nick eller som jag kallade honom "Gamle svart"

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0