Kan man undra

Ibland så undrar jag verkligen vad vissa tänker med eller på. Framför allt vad det gäller meddelanden. Jag anser att läser man ett meddelande så kan man skicka ett svar tillbaka. Behöver inte vara som en hel uppsats. Det räcker med ett kort och koncist svar. För det är rätt tradigt när någon skickar ett sms eller någon annan form av meddelande och inte får svar. Tycker som sagt att det är väldigt dåligt av vissa inte svarar. Nämner inga namn så har jag ingen glömt. Men ni som inte svarar borde ta åt er av mitt inlägg.
Det kan faktiskt vara så pass att det hänt något så man måste få tag i just den personen. Eller så kanske det är något positivt som rör någon. Tillexempel sådan det vara så att man kanske berättar om sina känslor för den här personen. Då vill man ju ha någon form av bekräftelse.

TÄNK PÅ DET OVAN STÅENDE NU MINA VÄNNER


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0