Lyckad helg igen :-)

Som alltid har helgen den här veckan varit underbar. Den invigdes med en Clear Round på Vanilli. Den här gången så hoppade jag 80cm med henne. Hon var i vanlig ordning fin och lite piggare. Sen att jag gjorde samma fel vid några hinder så hoppar hon ändå. Just för att hon är verkligen jätte snäll. Distanserna som var mellan vissa hinder skulle stämma för Vanilli. Men självklart så gör jag mitt vanliga fel. Tar i hästen och lägger in 7 i stället för 6 galopp språng. Så det blev lite konstigt språng. I övrigt så flöt hon på bra.
Sen så blev det en tripp till Ullared och en tripp till Rasmus och Jesper. Där hade jag jätte trevligt med Jennifer som körde. Vi satt och pratade hela kvällen. Sen när klockan var 0120 så körde Jennifer och jag hem. Så båda resorna blev bra och var roliga.
Sen idag så verkar det som om kärleken äntligen har börjat gå på rätt håll igen. Men kommer inte avslöja något förrän det är stabilt. Tar man ut saker i förskott så kan det lätt komma ett bakslag


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0