Vilken träning :-)

Kvällens hoppträning gick helt okej. Hoppade S-båge och sen en liten bana med olika distanser. Det är verkligen svårt att hoppa S-båge med två olika distanser. Först en lång och sen en kort. Det var lite jobbigt. Men kul var det i alla fall. Sen att jag jagade hästen det gjorde det inte mycket bättre. Men det är jag som ska lära mig att inte göra det. Orgo får en guldstjärna även den här gången från mig.
Får heller inte glömma att Nella var jätte fin när jag red henne i tisdags (12-11-12). Testade att rida henne på pelham bettet. Det kändes bättre än när jag red henne på vanligt tre delat bettet. Men ska prova att rida henne på båda betten en gång till innan jag ger min slutliga dom. Som det känns nu så kommer det bli jätte bra när jag passar henne sen längre fram i december.

Ha det gott mina vänner :-) Om vi inte hörs så ses vi kanske :-)


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0