En härlig blandning :-D

Helgen som har varit bjöd på en härlig blandning av olika aktiviteter. Kan inte säga annat än att det vargen helg som jag kommer böra med mig. Det började med att jag i vanlig ordning jobbade i lördags. Tråkigt nog var det min sista lördag som jag jobbade. Men jag har i alla fall uppnått det jag ville med eleverna. Vilket känns roligt och se hur de har utvecklats.
Senare på lördag kvällen så skulle jag vara med och agera som spöke. Vilket gick hur bra som helst enligt min mening. Satt i en liten hö bur och väntade på att skrämmas. Dock så hade skrämmandet ett pris. Min röst var inte så bra dagen efter. Var ganska så hes och kunde knappt prata igår.
Får heller inte glömma bort att det var tävling uppe i Udden. Självklart så var det min tur att vara hästskötare igen. Tycker det är mycket roligare att vara hästskötare på hopptävlingar än dressyr. Fast jag har inget emot dressyren i sig. Det är dock roligare att vara med och tävla själv än att sitta och titta på. Men ibland ska man ju göra det med. Det bästa sättet att lära sig på är att se på när någon annan gör det man vill lära sig. Därefter så provar man själv på att göra det.
Så man kan verkligen säga att den här gångna helgen var en härlig blandning. Personligen anser jag att det är bra att det händer olika grejer på helgerna och vardagarna. Just för att annars så blir det bara enformigt som senare blir tråkigt.


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0