Vilken känsla :-D

Känslan som uppstår när man känner att någon bryr sig om en. Den är bara helt underbar. För en del kanske det inte det betyder något. Andra betyder det kanske lite för. Men för mig så betyder det oerhört mycket. Det är aldrig bra att förneka känslorna. För när man väl accepterar dem så kan de bli för starka. Vilket kan resultera i att det får en motsatt effekt. Personligen anser jag att det inte är klent att visa känslor. Utan visar man känslorna så är det ett gott tecken på att man är stark som person. Visst jag kanske inte alltid visat känslorna. Men nu när jag blivit tryggare i mig själv så vågar jag lite mer. Det är inte alla gånger lätt att visa känslorna. Även om man vill visa känslor så kanske det inte alla gånger är så lätt. Självklart så finns det ju de som inte vågar visa dem. Andra kanske visar dem för mycket och ofta.


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0