Förgylld helg :D

Jag kan inte annat än säga att min helg har varit kanon bra. Den invigdes med att jag fikc hem min efter längtade Iphone 5. Jag trivs jätte bra med den nya telefonen. Tar dock lite tid att lägga in allt från den gamla Ihponen till den nya. Fast när det är klart så kommer jag vara över lycklig.


Igår stod det som vanligt jobb på schemat och även en resa till Tingsryd. Där uppe blev det ett par nya stövlar inköpta. De var verkligen efter längtade då mina andra gått sönder. Det var precis att de höll på träningen i onsdags. Dragkedjan gick sönder precis när jag suttit upp på hästen. Så fick sitta av och fixa till den. Sen höll den hela träningen. Men de nya stövlarna tycker jag är jätte sköna. Har dock inte ridit i dem ännu. Eftersom jag köpte dem igår (120929). Det blev även två par nya ridstrumpor och en ny lädertvål. Så är nöjd med mina grejer jag köpte.

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0