Ibland kommer det oväntat......

Det är inte ofta som jag är hemma för att jag är sjuk. Men idag hände det att jag är det. Mår illa och känns som om jag ska spy. Så kände att det var bäst att jag ringer och säger att jag är sjuk. Tycker bara det är tråkigt att vara det. För jag förlorar pengar på att vara hemma från jobber. Nu är jag extra försiktig med att vara hemma därifrån. just för att jag jobbar bara cirka 5 veckor till innan min anställning går ut. Men tycker det har varit guld värt att jag haft ett jobb i alla fall några månader. Det blir inte mycket pengar kvar efter skatt. Fast jag är glad för det lilla jag får.
 
På lördag så blir det en trip upp till Tingsryd för att köpa de efter längtade stövlarna som jag hittat. Har sparat i två månader för att kunna köpa dem. Hoppas bara att de finns i min storlek och att de passar på längd och runt vaden. Ska bli kul att köpa dem. Får även se om det blir kanske något annat att köpa osså. Får ju passa på nu när jag ska upp dit. Det jag mest hoppas på är att de ska hålla längre än vad mina nuvarande stövlar gjort. Fast de har varit kanon bra att rida i. Så de nya stövlarna får press på sig om att vara bekvämma och passande i ridningen.
 
Får heller inte glömma att mina nya telefon kommer hem på fredag. Den beställdes redan förra veckan. Så jag hoppas på att den kommer hem till mig samma dag som den släpps i butikerna. Skriver så klart om en Iphone 5. Tanken var från början att jag skulle köpt en Iphone 4 eller en Samsung Galaxy S II. Men fick ett kanon bra erbjudande av killen nere på Telenor (Amiralen)  buktien. Ibland händer det att de är väldigt hjälpsamma och försöker göra det så bra som möjligt för kunden. Så den här gången får ni ett STORT plus i kanten av mig. Är länge sen jag var så här nöjd med er på Telenor. Så hoppas att jag är det då telefonen kommer hem till mig.

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0