Wow

Vilken kanon häst jag har fått hoppa idag på träningen. Allt stämde mycket bättre idag än vad det gjorde förra gången jag hoppade Vanilli. Det var dock en ryttarmiss idag. Hade för dåligt tempo in å första hindret. Men det rättade jag till. Fick vända ifrån andra hindret och börja om från början. Vilket jag kände var bra. Just för att ge henne en så ärlig chans som möjligt. Allt flöt verkligen på som det skulle mellan mig och Vanilli. Hoppas det kommer gå lika bra med henne på Clear Rounden på fredag som det gjorde idag.

Det finns bara en häst som Vanilli. Hon är verkligen snäll och gör allt man ber henne om. Dock inte alltid helt frivilligt. Ibland måste hon protestera lite grann. Fast jag gillar henne ändå. Målet som jag har på fredag är att ha en bra galopp och få jämna och fina språng över hindren. Hoppas på att det blir så också. Oftast är det så att om jag planerar något så blir det aldrig som jag tänkt mig.

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0