Härlig kväll :-D

Snacka om vilken härlig kväll jag har haft på jobbet idag. Allt bara lekte på precis som det skulle. Handikapp lektionen funkade bra. Sen fordringen och fix av stallet gick också jätte bra.
Sen när jag precis hade sopat av logen och var på väg ut i stallet igen. Då möttes jag av Kristina som hämtade sina saker ute i sjukstallet. Först när jag såg henne blev jag helt chockad och bara stod där. Sen hängde jag med på varför hon var där. Alla ridlärarna ska iväg på utbildning i Ängelholm imorn. Så ska jobba åt dem imorn. Ser fram emot min arbetsdag imorn. Hoppas allt går bra med både stall, prova på ridning och eventuellt en ridlektion.
Avslutade min kväll på jobbet med att titta lite på en kompis som tränade. Alltid lika kul och se folk rida. Sen hjälpte jag henne med lastning av hästen och lite annat smått. Tänk vad kul man kan ha tillsammans med folk. När man är två och har roligt spelar tiden nästan igen roll.


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0