Då var det dags

Nu var det dags för årets första blogg inlägg. Har tyvärr inte haft tid eller alltid kommit ihåg att skriva ett inlägg. Men nu kom jag på det. Samtidigt som jag blev klar med mina filmer som jag jobbat riktigt hårt med. Har använt lite nya verktyg till dem. Vilka jag blev nöjda med. Hoppas bara det ser bra ut också. För enligt mig så ser alla mina filmer bra ut. Men jag lär mig mer och mer om att hitta de små detaljerna som kan vara lite svåra att se. Sen kan det alltid hända att jag missar något. Men provar jag mig inte fram så lär jag ju mig inget alls. Men hoppas på att det ser bra ut. Min plan är att jag ska försöka att ladda upp filmerna här på bloggen om jag kommer på hur man gör. Lär jag mig det så kommer jag att ladda upp lite olika projekt som jag har gjort i WLMM (Windows Live Movie Maker).
 
Tänk på att ta hand om varandra och var rädd om dina vänner. Mister du en så står det tusen åter :) :) :) :) :)

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0