Fest i all ära

Lördagens fest blev mer än lyckad. Allt började med en för fest hemma hos en gammal klass kamrat. Först så trodde jag att det bara var folk från gymnasier klassen som skulle komma. Fast så länge allt ändras till det bättre så gör det inget. Fick lära känna några nya personer varav en av dem var väldigt söt. Hoppas på att få återse honom snart igen.
Vi satt först bara och drack lite och pratade. Sen bestämde vi oss för att gå ut på puben. Vilket inte blev som jag trodde det skulle bli. Men det slutade med att vi gick in på Nivå och drack en drink. Vi kände att då det inte var så mycket drag på puben så åkte vi tillbaka till Rehnen's lägenhet. Jag och de andra satt och pratade ännu mer. Tills tröttheten slog till på både mig och Jennifer. Eftersom både jag och Basse delade på ena soffan så det blev lite mys med honom och mig.
Kan inte annat än säga att jag blev lycklig och glad. Det kändes hur bra som helst. Lika så Jennifer sa att det var kul att se mig gladare igen. Vilket värmde mig ännu mer. Så hoppas på att det kan leda till något med Basse.

Kärleken odlas på avstånd sen slår till när du minst anar det ;-)


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0