Favorit i repris

Den här helgen har ju varit helt galen och rolig. Började med att jag red Lea på min lektion igår (130316). Hon gick jätte bra när hon förstod vad övningen gick ut på. Ibland är det inte lätt att förstå saker och ting. När jag väl fick henne till att förstå hur en sluta är så blev hon helt i extas jag berömde henne. Trots våra små dispyter i övningarna så är jag jätte nöjd.
Helgen fortsatte med stalltjänst med de roligaste människorna. Roligare folk att jobba med finns nog inte på flera mils avstånd. Igår var det inte så mycket trams som idag. Fast vad gör väll det om man tramsar lite ibland? Det slutar alltid med att vi kommer på något så töntigt så det blir kul. Det bjöds på många skratt tillsammans med Miriam och Sandra.
Avslutar den här helgen med att rida en jätte pigg och lite busig Gordon. Vissa gånger är det lite svårare att tro att han är 23år. Just idag hade han blivit yngre igen. Han busade till lite när jag satte igång musik som jag snabbt fick stänga av. Men det gläder mig att en äldre häst kan liva upp det ibland. Men avslutade med att rida LC:1 programmet. Han gick verkligen kanon bra hela passet idag.


Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0