Ovanligt

Något ovanligt inträffade idag. Jag försov mig och vakande 0728 när jag ska vara på jobbet 0730. Just vid såna här tillfällen är jag riktigt glad över att ha så nära till jobbet. Det var bara till att kasta sig ur sängen och på med ett par byxor och sen ge mig iväg. Sån tur var så har jag inte så värst många hästar att släppa ut.
Så med allt jag hade och göra nu i första vändan så lyckades jag med att jobbs ikapp den tiden jag missade. Vilket jag kände var bra för min egen räkning. Anledning till det är attack då slapp jag känna dåligt samvete för att hästarna kom ut senare idag än vanligt. Med det sagt så ska jag bara ta det lugnt och njuta av en ljuvlig dag mellan arbetspassen. Framåt kvällen blir det en cykel runda på ungefär en mil. Ska nämligen upp till Bastasjö och kolla till hästarna som går på bete där. 

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0