En ny blogg?

Jag har gått i tankarna att starta en ridsport blogg och skriva om allt jag hittar på inom ridsporten. Samtidigt har jag faktiskt funderat på om jag ska starta en blogg som är enbart för min foder häst som jag haft i lite mer än 1 år. Som det ser ut just nu så lutar det åt att jag startar en blogg som är enbart för min foderhäst.Han är den näst mest fantastiska individ jag har mött änså länge i mitt hästverldamma liv. Att allt få den glada blicken eller känna hur den tycker det är roligt att få göra många olika saker. När jag ser/känner att han blir glad så blir jag det också. Vissa hästar precis om människor kan har olika personligheter och visa dem på olika sätt. Men det sättet som han visat mig är magiskt. Känns som om han alltid är tillfreds med hela situationen. 
Jag har nu beslutat att jag ska starta en till blogg och skriva om vad min foderhäst kommer hitta på. Första inlägget på bloggen kommer bli en kort presentation av honom. Sen ska jag försöka att skriva varje dag om vad han hittar på för något :) 

Här är jag och ridskolehästen Campari på en tävling i Bräkne-Hoby :) 

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0