Skriva bara för att......?

Då jag återigen har haft inspirations torka så valde jag att inte skriva något inlägg under den tiden. Bättre att skriva inlägg som är inhållsrika än att ordbajsa. Det kan jag bli så trött på när man ser folk som skriver på olika sociala medier om olika saker. I mina ögon så tycker jag att vissa som skriver inlägg av olika typer gör det bara för att synas eller väcka irritation hos andra. Samtidigt så är ändå många inlägg väldigt intressanta och läsa och kanske ibland lämna en kommentar på.
Det kanske största diskussions ämnet är och kommer väl alltid vara politiken och dess olika partier. Många kan inte förlika sig med att ett parti kanske har rätt i det som de säger. Men samtidigt så har allt fler börjat ta och föra deras politik och då är det inget fel med att föra en specifik fråga. Det är enligt mig så fel på så många plan. Jag menar skulle jag skriva min åsikt om en sak så kan jag få bannor för det. Men skulle en annan person skriva samma sak så är det helt okej. Sen har det och kommer alltid finnas de som skriver inlägg i ovisshet. 
Det som kanske är det mest irriterande är när folk som sagt bara skriver/kommenterar bara för att. Jag menar om jag skulle skriva och fråga något i ett inlägg i någon grupp som rör området för min fråga så ser man ofta folk som skriver i både okunskap och bara för att starta en diskussion i den redan startade diskussionen. Det är bra att man kan ställa frågor i de olika grupperna man är medlem i. Men det är tyvärr sällan det enbart hålls en jämn och god ton. Det är alltid en viss procent som ska in med sina negativa och tråkiga kommentarer för att försöka få med sig fler.

Over and out för den här gången. Återkommer kanske under dagen med fler inlägg 😊
Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0