1 vecka har passerat

Igår tisdag 21/5 så var det en vecka sedan som jag började mitt äventyr mot ett bättre jag och en bättre hälsa. Än så länge så har det känts väldigt bra och jag känner mig även piggare och har bättre ork. Om man ska hitta något negativt med den första veckan så vardet när det kom till helgen och man  ville unna sig något extra gott. Det jobbigaste i den situationen var att gå igenom affären och bara se mängder med olika godsaker som jag skulle vilja äta. Där kom min viljestyrka att sättas på prov för att visa hur stark den är och vad den kan stå emot. Personligen så tycker jag att min viljestyrka var väldigt bra.
Vad har då hänt under den första veckan på mitt största äventyr någonsin?

Kommentarer

Ditt Namn:
VIP?

Mail (publiceras ej):

Har du en blogg ?:

Skriv din kommentar här::

RSS 2.0